Banner 468 x 60px

 

9 Mayıs 2007 Çarşamba

Doğum Günüm

0 yorum
Doğum Günüm

10 MAYIS ...BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM !...
Kendimi bildim bileli doğum günlerimde çok heyecanlanıyorum.

Her yıl olduğu gibi bu sabahta mutlulukla uyandım, çok özel bir yere gidecekmişim gibi süslendim.
Özel olarak bir şey olmasına gerek yok zaten, ben yinede heyecanlanıyorum.
Bu yılda yine çalan her telefonda içimi tarifsiz bir mutluluk kaplayacak, benim teşekkürüm karşı tarafın kutlamasından daha uzun sürecek biliyorum, tek bilmediğim bu çocukça heyecan kaç yaşına kadar sürecek…
İşte onu bilmiyorum.
Bu doğum günüm, önceki yıllara göre biraz farklı..
Bu yıl sevgilimle evliyiz, harika bir duygu...
Bu yıl iki annem, iki babam, üç kardeşim ve amcalarım, yengelerim, boy boy kuzenlerim var...
Bu yıl bir blogum ve sayesinde yepyeni bir birinden değerli yeni arkadaşlarım var...
Ve...
Bu yıl belkide benim için en önemlisi, doğum günlerini, sürprizleri, hediyeleri ve serenomileri hiç sevmeyen eşimin, bana çok istediğim bir hediye ile sürpriz yapması...!
www.hunerlibayanlar.com
İnşallah kısa bir zaman içinde hazırlıklarımı tamamlayıp, bundan sonra sizinle kendi evimde buluşacağım için şimdiden öyle heyecanlıyımki...
Sevgili eşim, seni çok seviyorum... Çok teşekkürler...
Bu yıl pastamdaki mumları üflerken, bir dahaki doğum günümde minik ailemizin üç kişi (en azından iki buçuk) olmasını dileyeceğim.
Hepinize sevgilerimi yolluyorum, bu günümü paylaştığınız ve ilk günden beri beni hiç yanlız bırakmadığınız çook için teşekkürler...

Doğum Günüm

0 yorum:

Yorum Gönder