Banner 468 x 60px

 

1 Ekim 2010 Cuma

Basında Hünerli Bayanlar :)

0 yorum
Lezzet Dergisi- Ekim/2010

Böyle bir başlık da attım ya, daha gözüm açık gitmez :)
Sizlere haber versem mi, vermesem mi diye çok ikilemde kaldım, kendimden söz etmek söz konusu olduğunda hep çekinirim biliyorsunuz.
Oktay Usta’ya konuk olduğumda da, Sn.Sahrap Soysal Hürriyet'teki köşesinde benden söz ettiğinde de, Haber Türk gazetesinde yer aldığımda da, hep çekindim :)
Sevgili Seda; “Lezzet dergisi için, senden bir tarif rica ediyoruz” dediğinde önce çok heyecanlandım ama tarifi gönderdikten sonra unuttum gitti :)
O kadar ki; en yakın arkadaşlarıma hatta eşime bile söz etmemişim bu konudan, o kadar unutmuşum yani.
“Ne var ki bunda, ben zaten okuyucularımla, blogumla her gün yaşıyorum bu heyecanı” diye düşünmüştüm.
Ama öyle değilmiş, bu çok başka bir şeymiş…
İnsanın kendisini, tarifini, kanlı canlı elinde tutması bambaşka bir heyecanmış, dün akşam dergideki minik bir paragrafı, sayısız kere okurken ve okurken ellerim buz gibi olunca anladım bunu :)
Ha bir de annemin tepkisinden…
“Anne biliyor musun, benim şu kadar bin okuyucum var” dediğim de; “hmm ne güzel” diyen, “anne biliyor musun ben bir dergide yazıyorum” dediğimde; “ama internet dergisi değil mi?” diye burun kıvıran annem, Lezzet’de tarifimin çıktığını söylediğimde; “hemen markete gidiyorum, komşularıma göstermem lazım, hemen” diye heyecan yapmasın mı? :)
Anladım ki yazılı medya başka bir şey :)
Benimle birlikte, bloglarını okumaktan büyük keyif aldığım, hatta çoğu ile yüz yüze tanıştığım beş arkadaşım daha var bu sayıda, onlar adına da çok gururlandım, çok mutlu oldum.
Hele Ayşem’ciğimin bir doğum günü dosyası var ki, okurken resmen dergiye yapışıyorsunuz :)
Bu ay Lezzet gerçekten çok lezzetli, öneririm efendim :)

Lezzet Dergisi- Ekim/2010

Dergide yer alan tarifim; Kakaolu Pudingli Kurabiye namı diğer; Kokostar Kurabiye :)
Pudingi keklerde ve kurabiyelerde çok kullanıyorum biliyorsunuz :)

Haber Türk Gazetesi (08.08.2010)

Konu basından açılmışken, bir küçük haber daha vereyim :)
Haber Türk gazetesinin, blog köşesinde yer almışım, Ağustos ayında.
Sebzeli Bonfile Kulesi ile…
Kendilerine çok teşekkür ediyorum…

0 yorum:

Yorum Gönder