Banner 468 x 60px

 

29 Ağustos 2007 Çarşamba

Türk Gecesi

0 yorum

Sevgili Ayşe'ciğimi bir etkinlik sayesinde tanımış ve ilk tanıdığım gün bir solukta bütün blogunu okumuştum. Neşeli anlatımları, tariflerin yapım aşamalarını anlatması, izlediği filmleri anlatması, herşeyi çok hoşuma gitmişti. O gün bu gün sıkı bir takipçisiyim. :) Sevgili Minik Kuş'un blogunu da onun sayesine tanıdım ve çok sevdim.
Bu iki sevimli bayan,
I Love Turkish Food blogunu yaptılar ve ülkemizin tanıtımı için karşılık beklemeden çalışıp gönüllü turizm elçilerimiz oldular, ben kendi adıma sizleri gönülden kutluyor ve sizlerle gurur duyduğumu belirtmek istiyorum şirin kızlar...
Gelelim konumuza, detaylarını
Ayşe ve I love Turkish food'da görebileceğiniz "Türk Gecesi" "Gecemiz" var, bu gün. Ben, mutfakta sadece kek, kurabiye ve pratik yemekler yapabildiğim ve henüz oturaklı ağır Türk yemekleri yapma aşamasına gelemediğim için, arşivimden yenge destekli:) iki lezzet ile katılıyorum gecemize. Umarım beğenilir...

Ülkemiz için son derece anlamlı olan bu günü sayenizde daha coşkulu kutlayacağız. Emekleriniz için bir kez daha teşekkürler, Ayşe'cim ve Minik Kuş'um...

0 yorum:

Yorum Gönder