Banner 468 x 60px

 

1 Ağustos 2007 Çarşamba

Truff

0 yorum
Truff

HER EVİN TRUFFU FARKLI :)
Bloglarda gezerken sürekli truff tariflerine rastlıyorum ve neredeyse hepsinin yapılışı farklı.
Sadece çikolata şeklinde yada sevgili
Burçin gibi mozaik pasta şeklinde yapanlar var...
Bana göre truff elimizdeki malzemeleri değerlendirmek için yapılan, şık tadımlıklar anlamına geliyor.
Ben nedense, bire bir aynı malzemeleri kullansakta, her evde pişen kekin tadının farklı olduğunu, bu nedenle de her evin truff'ununda farklı olduğunu düşünüyorum. Geçen hafta yaptığım ve alt fotoğrafta görülen pastamın keki kalıptan çıkarırken parçalandı :( bu nedenle pastayı iki katlı yapmak zorunda kaldım.
Pasta iki katlı olunca kullandığım hazır kremada arttı, bende ikisini bir güzel yoğurarak kakao ve hindistan cevizine buladım.
Kakao ve hindistan cevizi karışınca rendelenmiş çikolata görüntüsü veriyor ve çok hoş oluyor.
Yemekten sonra kahve ile ikram ettim, pastadan daha çok ilgi görmesine ise sevineyimmi, üzüleyimmi bilemedim:)

Malzemeler
  • 1 Su Bardağı (parçalanmış) Kakaolu Kek
  • 3-4 Yemek Kaşığı Pasta Kreması
  • Kakao ve Hindistan Cevizi (süslemek için)

Yoğun Çikolatalı Pandispanya

0 yorum:

Yorum Gönder