Banner 468 x 60px

 

2 Nisan 2008 Çarşamba

Hoşgeldin Sencer Partisi ve Kısır

0 yorum
Hoşgeldin Sencer Partisi

HARİKA BİR GÜNÜN ARDINDAN...
Cumartesi günü, Yasemin şekerimin yakışıklı oğlunun gelişini kutlamak için harika bir kadro ile toplandık.
Başta, Sencer paşa'mızın annesi benim minik kuşum:) da dahil olmak üzere, hemen herkes o kadar güzel anlatmış günümüzü ve paylaşılanları o kadar güzel kaleme almışki, üzerine bende uzun ve detaylı bir yazı yazmaya gerek duymadım.
Birbirinden nefis yiyecekleri, Gülriz şekerime yapılan sürpriz doğum günü kutlamasını, heyecanımızı, mutluluğumuzu tüm detayları ile görmek isterseniz (ki bence istemelisiniz) sizleri dostlarımın sıcacık sayfalarına yönlendiriyorum.

Hoşgeldin Sencer Partisi

FARKLI BİR KISIR TARİFİ...

Harika günümüz için oluşturduğumuz menu de bende kısır yapmak istedim. Her zaman yaptığım kısır tarifinden farklı olarak, kayınvalidemin verdiği yeni ipuçları ile hazırladım ve yiyen herkesden de çok beğeni topladı. Bende arşivimde yer alması açısından, sizlerle paylaşmak istedim. Tarifi burada...

NOT: Sofra ve Kısır fotoğrafları Adaş şekerimin objektifinden.

0 yorum:

Yorum Gönder