Banner 468 x 60px

 

6 Şubat 2008 Çarşamba

Kahvaltı Sofrası

0 yorum
Kahvaltı Sofrası

ARKADAŞLAR İLE KAHVALTI KEYFİ...
Bu hafta sonu çok sevdiğim arkadaşlarım için hazırladığım kahvaltı sofrası.
Klasik kahvaltı çeşitlerine ek olarak, Söke un karışımı ile yapılmış tam buğday unlu ekmek, elmalı kurabiye ve yalancı su böreği vardı soframızda.
Soframızın daha önce yayınlamış olduklarımdan bir farkı yok biliyorum, tabaklar aynı, çeşitler aynı ve hatta sunum şekilleride. Ama daha önceki yazılarda da söylediğim gibi, sofra kurmayı, süslemeyi ve sizlerle paylaşmayı çok seviyorum.
Belki bir iki noktada fikir veriyordur size diye düşünüyorum. Kişi kendisi nasılsa karşısındakinide öyle bilirmiş ya, bende kendim görmekten hoşlandığım görüntüleri sizlerle paylaşıyorum. Yinede birileri bana bu konuda dur demeli mi artık ?
Sıkıldınız mı aynı sofraları görmekten ? Yorumlarınızı yazarsanız çok memnun olurum.

Sizlerle paylaşmak istediğim bir konu daha var; 1 Şubat- Cuma günü Oktay Usta'nın, Yeşil Elma programına konuk oldum. Sarı şekerim ve sevgili Filiz hanım sayesinde... Her zaman keyifle izlediğim bir programın tam kalbinde yer almak, o heyecanı yaşamak inanılmaz güzeldi. Benim için hayatım boyunca unutmayacağım çok keyifli bir anı oldu. Programı izleyerek, beğenilerini dile getiren ve çok zarif yorumlarda bulunan herkese bir kez daha buradan teşekkür etmek isterim. Mutluluğumu iki katına çıkarttınız.

Makarnalı Börek

Makarnalı Börek, ne zamandır yapmayı düşündüğüm bir börekti, denedim çok da beğendim.
Her zamanki gibi arşivimin düzenli olması açısından tarifi burada...

0 yorum:

Yorum Gönder