Banner 468 x 60px

 

11 Şubat 2008 Pazartesi

Hoşgeldin Sencer...

0 yorum
Sencer Bebek Kurabiyeleri

Evet, minik kuşum ANNE oldu !
Üstelik de müthiş güzel bir zamanlama ile :)

Son bir haftadır, geldi, gelecek diye bekliyorduk zaten. 8 - 11 yada 14 Şubat'ta gelmesi bekleniyordu küçük beyimizin, ama ben Yasemin'e sürekli "Cumartesi günü adaş şekerim ile sana kurabiye yapacağız, süsleyeceğiz, sakın 9'undan önce doğurma" diye söylenip duruyordum. Hem bizim kalbimiz çok temizmiş :) hemde Yasemin ve Sencer'in.
Cumartesi günü
Müge'ciğimle birlikte bütün gün kurabiye yapıp süsledik, bitirdiğimizde saat 20.00 idi. Saat 22.00'de eşi arayarak iki saat önce bebeğin doğduğunu söyledi. !
Gün içinde sürekli Yasemin'i arayıp durmuş ve ulaşamamıştım. Meğer tam kurabiyelerin tamamlandığı saatte dünyaya gelmiş Sencer.
Hem Yasemin, hem de Sencer çok sağlıklı maşallah.
Bebeğimiz 09.02.2008 doğumlu. Boyu; 49 cm. , 3.200 gr. ağırlığında. Aramızda kalsın aynı babasına benziyor :) Hiç ağlamayan, mışıl mışıl uyuyan dünya tatlısı bir bebek.
Yasemin'cim, bir tanem ne kadar mutluyum sen çok iyi biliyorsun. Allah Sencer'imize uzun, sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah. Hep birlikte ailece mutlu günler yaşamanızı tüm kalbimle diliyorum.
Kurabiyelerin tüm detaylarını sizlerle bir sonraki yazıda paylaşacağım. Şimdi sıcağı sıcağına sizlere heyecanımı aktarmak istedim.

0 yorum:

Yorum Gönder