Banner 468 x 60px

 

1 Nisan 2009 Çarşamba

Bebek Kurabiyeleri

0 yorum
Erkek Bebek Kurabiye (Aranjman)

SON ÇALIŞMALARDAN ÖRNEKLER...
Diğer arkadaşlar kadar olmasa da bende siparişler yapıyorum :)
Benim siparişlerimin ortak bir kaderi var yanlız; çalıştığım için, hepsi de gecenin bir vakti hatta sabaha karşı bitmiş oluyorlar. Bu nedenle yüzde yetmişinin, fotoğrafları çekilemeden sabah erkenden teslim edilmiş oluyor :)
Bazılarınıda, "blogda yayınlamasam bile kendime hatıra olsun" diye, bücür makinemle hızlıca fotoğraflıyorum.
Yazıda görülen üç fotoğrafta bahsettiğim şekilde çekildi ve uzun zaman önce flickr galeri'ye eklendi. Eşim; "bunları sakın yayınlama, sana bir daha fotoğraf çekmem, ona göre !" dedi :)
Ama ben sizinle paylaşmak istedim :)

Bebek Kurabiyeleri (erkek)

Demir bebeği hastanede ziyaret ederken Lora hanım tarafından hediye edilen kurabiyeler. Her zamanki gibi, fındıklı ve mis gibi portakal kokulu.

Kız Bebek - Aranjman

Nisa bebeği hastanede ziyaret ederken sevgili Handan tarafından hediye edilen kurabiyeler.

0 yorum:

Yorum Gönder