Banner 468 x 60px

 

4 Mart 2009 Çarşamba

Kahvaltı Sofrası

0 yorum
Annem için hazırlanan sofra

ANNEM İÇİN HAZIRLANAN SOFRA :)
Şık sofralar kurmak benim için bir keyif, hatta bir terapi :)
Hayatımın her alanında aşırı bir sadelikten yanayım, küpe takarsam, kolye takmam, ruj sürmüş isem, gözlerime far sürmem gibi :)
Beni yeni tanıyanlar, giysilerimdeki, saçım ve -olmayan- makyajımdaki sadeliği görünce, önce; "e, normal, olabilir" yorumu yapıyorlar ama iş evimizi görmeye gelince, "ben sadeliği severim, derken abarttığını sanmıştım ama evinizi görünce emin oldum" diyorlar :)
Evimiz yanlızca iki renkten oluşur ve minimalist kavramı dekorasyonumuzun yanında süslü püslü kalır, müze kıvamındadır yani :)
Bunda, resim yapmak, fotoğraf çekmek gibi, güzel sanatlar anlamında çok yetenekli olmamamında bir etkisi varmı bilemiyorum :)
Bunları nedenmi anlatıyorum; özenli, şık ve güzel sofralar kurmak, sofralarımın zevkli bulunması benim bu eksikliğimden dolayı oluşan üzüntümü, oldukça hafifletiyor.
Yukarıda gördüğünüz, size ve bana göre çok sade, yayınlanmasa bile olur şeklindeki kahvaltı sofrasını, pazar günü, annem için hazırladım.
Eşimin, ben kahvaltı sofrasını hazırlarken; "kalabalık yada özel misafirlerin için çok şık sofralar kuruyorsun ama iş annene gelince gelişigüzel bir sofra kuruyorsun, olmazki !" demesini çok haklı buldum. Hemen en sevdiğim örtüleri serdim ve renkleri uyumlu, mavi-beyaz bir sofra kurdum.
Soframızda fazla çeşit yoktu belki ama (sofralarda da sadeliği seviyorum, şaşırmadınız değilmi ? :) annemin çok beğendiği, sürekli "ne gerek vardı kızım" dediği ve bir kaç kez "gerçekten sadece banamı hazırladın ?" diye sorduğu bir sofra oldu.

Sevdiklerimize, ne kadar değer verdiğimizi söylemeyi hatta göstermeyi ertelemeyelim hiç bir zaman olurmu ? Bize göre zamanı geldiğinde, artık çok geç olabilir.
Birileri için iç dünyamızda neler hissettiğimizi sadece Allah bilir, o yüzden hissettiğimiz güzel duyguları içimizde saklamayalım, çok ufak şeylerle bile olsa hissettirelim sevdiklerimize...

Uno Lezzetleri

Soframızda, klasik kahvaltı çeşitlerinin yanısıra nefis Uno lezzetleri vardı. Uno'nun çok tahıllı ve alman esmer ekmeği ile dondurulmuş ürünleri.
Bir önceki yazıda uzun uzun bahsettiğim, bana diyeti bozduran, fena lezzetler bunlar. Hele kruvasan ! Sakın almayın, çok tehlikeliler :)

0 yorum:

Yorum Gönder