Banner 468 x 60px

 

15 Kasım 2007 Perşembe

Mutfakta Ateş Var :)

0 yorum


BİR KOMŞUMUZ DAHA OLDU...
Yeni mi yeni, nur topu gibi bir blogumuz daha oldu. Sevgili
Kevser'in hikayesi; hemen hepimizinki ile aynı aslında. Bir gün değişik bir şeyler deneme amacı ile google'a tıklama, yemek siteleri ile tanışma ve gel zaman git zaman, "ben de yapabilirim aslında" diyerek bu dünyaya adım atış...
Ben kendisini çok az tanımama, hatta yüz yüze tanışmamamıza rağmen çok sevdim. Sıcaklığı mesafeleri aşıp bana ulaştı. Daha ilk tarifinde, bir salatanın süslenmesi ile ilgili bir çok şey öğrendim kendisinden ve eminim daha pek çok şey öğreneceğim.
Blog dünyasının tüm güzelliklerini, karşılıksız paylaşımları, tanımadan sevilen sımsıcacık yürekleri kısacası benim son on aydır yaşadığım tarifsiz güzellikleri
Kevser'inde yaşaması dileğiyle...
Hadi yanlız bırakmayalım, hoşgeldin diyelim
Kevser'e...

0 yorum:

Yorum Gönder