Banner 468 x 60px

 

20 Temmuz 2014 Pazar

Körili Patates Salatası

0 yorum
Patates Salatasını eminim sevmeyen çok azdır. Ben hiç tanışmadım mesela :)
 
Misafir geleceği zaman ilk aklımıza patates salatası gelir , sonra kısır, sonra da yaprak sarma :) Bu üçü olduktan sonra gerisi çocuk oyuncağı :) Günü kurtarmış oluyoruz. Aslanım patates ,on numarasın:)
 
Bu defa klasik salatadan  biraz farklı olarak soğanı çiğ değil, karamelize yaparak ekledim ve bir de köri kullandım. İstediğiniz tüm malzemeyi eklemek çıkarmak elbette serbest :) Mutfakta harikalar yaratmak bizlerin elinde...
 
Hepinizi öpüyorummmmm ve musmutlu bir hafta diliyorum :)
 
 
 
 
 
Salatamız İçin ,
 
Malzemeler:
 

4 Adet patates
1 Adet kurusoğan
1 tatlı kaşığı toz şeker
Dereotu
Maydanoz
Közlenmiş kırmızı biber
Yeşil soğan
2 Adet tatlı sivri biber
6 Adet kornişon turşu

Sos İçin,

Limon suyu
1/2 çay kaşığı Köri
Zeytinyağı
Tuz

Yapılışı:

*Patatesi haşlayıp, kabuklarını soyup küp küp doğruyoruz.

*Bütün yeşillikleri ince ince kıyıyoruz.

*Kornişon turşuyu , biberleri minik minik doğruyoruz.

*Soğanı piyazlık doğrayıp,biz kaşık zeytinyağı eklediğimiz bir tavada tozşekerle karamelize ediyoruz.

*Bir bardağın içinde sosumuzu hazırlıyoruz.

*Hazırladığımız bütün malzemeyi geniş bir kapta sosumuzla harmanlayıp mümkünse 1 saat dolapta bekletip soğuk soğuk servis yapıyoruz.

Afiyet Olsun




0 yorum:

Yorum Gönder