Banner 468 x 60px

 

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Nişan, Evlilik ve Bebek Kurabiyeleri

0 yorum

Nişan Kurabiyeleri

NEREDE BU BLOGUN SAHİBİ ? :)
Bu soruya; "mutfakta, yeni yeni tarifler deniyor, sırayla yayınlayacak hepsini" şeklinde yanıt verebilmeyi ne çok isterdim.
Ama ne yazıkki, pek mutfağa giremiyorum bu aralar, nedeni ise; tembellik ! diyelim :)
Aslında yapıyorum bir şeyler, ama çok basit. Her sabah elim klavyeye gidiyor,"hadi yayınla Müge" diyorum, sonra vazgeçiyorum. Karışık hallerdeyim yani :)
Biscotti yazısını görmekten sıkılmış olabilirsiniz diye düşünüp, ortaya karışık kurabiye yazısı yayınlamak istedim :) İyi seyirler...

Nişan Kurabiyeleri

Nişan kurabiyelerini; kendi nişanında konuklarına ikram etmek için Özlem hanım sipariş etti. Bir başka nişan için yaptığım modeli çok beğendiğini ve aynısını istediğini söylemesine rağmen, ben daha farklı bir şey yaptım ve ikimizde bu modeli daha çok beğendik :)

Aşk Kurabiyeleri

Bu kurabiye seti; Ayşenur'un kardeşine düğün sonrası sürprizi. Düğün sonrası evlerine gelen, çiçeği burnunda çiftimiz bu tatlı sürpriz ile karşılaşacak :)

Anne Kurabiyesi

Bu devasa kurabiye ise belkide bugüne kadar yaptığım en anlamlı kurabiye. Gecikmiş bir anneler günü hediyesi. Kocaman kalplerinde, eşine, çocuklarına, gelinlerine, damatlarına ve torunlarına en güzel yerleri ayıran tüm annelerin kalbini simgeliyor adeta... Tasarım fikri için, çok teşekkürler Ayşenur :)

Erkek Bebek Kurabiyeleri

Ve her zamanki gibi yapmaktan, tek tek süslemekten en çok keyif aldığım bebek kurabiyeleri. Ahmed Yusuf'un kırk mevlüdü için hazırladım. Benim bücür fotoğraf makinesi çok yansıtmıyor ama pek şekerdiler :)

Erkek Bebek Kurabiyeleri

0 yorum:

Yorum Gönder